یازی لار
خوش گلیب سینیز
تاريخ : دوشنبه 27 بهمن 1393 | یازار : ادمین
+0 به یه ن
دانلود کتاب «برتر از انسان» 

خانم «ائلوجا آتالی» نویسنده و شاعره ای آذربایجانی الاصل است که در راه عشق و آزادی، در راه انسانیت و باز کردن دروازه های نور و امید به روی بشریت و مبارزه با ظالمین جهان در مدافعه حق مظلومین، لحظه ای آرام نمی گیرد.

نویسنده در این کتاب، به زیباترین وجه ممکن، احساس های خود را به زیور قلم آراسته و به خواننده عرضه داشته است و خواننده با خواندن متون این کتاب، آن احساس های درونی خود را که شاید هر روز با ان مواجه است، ولی بی اعتنا از کنارش می گذرد، دوباره می یابد، درک می کند و جانی دوباره می گیرد.

نویسنده، گونه ای احساسات خود را بیان می کند که گویی خود خواننده در آن لحظه دارد زندگی می کند، تصویر سازی قوی و توصیف بسیار قوی تر از جمله دو ویژگی متون حاضر است. 

بیشتر کتابهای نویسنده، از جمله همین کتاب، به زبانهای مختلف از جمله ترکی استانبولی، انگلیسی، روسی و فارسی ترجمه شده است. خواندن این متون را به تمامی افرادی که به دنبال لمس احساسهای خود هستند، توصیه می کنم.

هیچ فردی خالی از اشکال نیست و اینجانب (مترجم) نیز یقیناً عاری از ایراد نخواهم بود. لذا از خوانندگان محترم تقاضا دارم که ایرادات و اشکالات بنده را حتماً اطلاع دهند تا در موارد بعدی مورد اصلاح و بازنگری قرار گیرد. 


جهت دانلود کتاب، اینجا کلیک کنید.






گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: چئویری
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
 
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی :