یازی لار
خوش گلیب سینیز
+0 به یه ن

آذربایجان بایاتی‌لاریندا سیرر ساخلاماغین یئری

 آبستراکت

بایاتی‌لار، آذربایجانین شیفاهی ادبیاتی نین ان زنگین، دولو و دنیز کیمی آشیب- داشان ئویود، نصیحت و یاشاییش درسلری نین قایناغی دیر . بایاتی لاردا، مجلس دبلریندن، مردی نامرددن آییرماق ئولچولری، وفادارلیق دان توتوب تا آزادلیقی سئومک دن، حلال روزو قازانماقدان تا بؤیوکلره احترام ائتمه یی تاپماق اولار .

بایاتی لاریمیز دینی و اینامسال درسلرین قایناغی دیر . دینده و مقدس کیتابلاردا صحبت اولان قونولار، عیناً بایاتی لاریمیزدا دا یازیلیب، بؤیوکدن اوشاقا، قیزدان اوغلانا، قوجادان گئنجه، نسیل دن نسیله، دیلدن دیله دئییلیب، عمل اولونموشدور. بو قونویو گؤزه آلاراق، تورک خالقی، ایسلام تاریخینده، ایسلامین اوچ بؤیوک گوجلریندن بیری[1] تانینمیشدیر.


آردینی اوخو


گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: یازیجیلیق
تاريخ : یکشنبه 26 بهمن 1393 | یازار : ادمین
+0 به یه ن
دانلود کتاب «آذربایجان قربانی صهیونیزم» 

مؤلف در این کتاب معتقد است که صهیونیزم جهانی به منظور قبضه نمودن و استثمار کشورهای مختلف و رسیدن به ایجاد حکومت جهانی که در منشور یهودیت به وضوح بدان اشاره شده است، تمام کشورها را به نحوی از انحا تحت سلطه دارد و ایران نیز از این کشورها مستثنی نیست. بدین منظور با اختفا تاریخ واقعی ایران و خلق تاریخ ساختگی و به تبع آن انجام همین عمل با سایر اقوام ساکن ایران به وسیله عمال دست نشانده خود در داخل ایران از جمله ایجاد تروریسم کرد و ارمنی، پان فارسیسم و... به آسیمیله کردن سایر اقوام از جمله ملت آذربایجان می پردازد. روشن است که در این صورت آذربایجان قربانی صهیونیزم است و نه آلت دست آن... 

جهت دانلود کتاب اینجا کلیک کنید.




گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: یازیجیلیق
تاريخ : یکشنبه 26 بهمن 1393 | یازار : ادمین
+0 به یه ن
دانلود کتاب «دیو چهریق» 

کتاب دیو چهریق به بررسی مستند و تحلیل تاریخی ظهور فرقه سیمیتقو که به تحریک بیگانگان و با توهم تجزیه آذربایجان و با سوءاستفاده از ضعف حکومت مرکزی سر به طغیان برداشته و مردم بی گناه غرب آذربایجان را به خاک و خون کشیده و غارت نمودند، می پردازد. 

امید است این کار کوچک برای ملتی بزرگ، بتواند راه گشای تحقیقات آتی و موجب بیداری نسل جوان و آگاهی از دسیسه های دشمنان گردد. 

جهت دانلود این کتاب اینجا کلیک کنید.




گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر     بؤلوم لر: یازیجیلیق
یارپاق لار: [1]
آرشیو
سون یازی لار
یولداش لار
 
سایغاج
ایندی بلاق دا : نفر
بوگونون گؤروشو : نفر
دونه نین گؤروشو : نفر
بوتون گؤروش لر : نفر
بو آیین گؤروشو : نفر
باخیش لار :
یازی لار :
یئنیله مه چاغی :